مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه مثل اژدهای هفت سر !

یووه مثل اژدهای هفت سر !

جووانی تراپاتونی می گوید یوونتوس مثل اژدهایی است که هفت سر دارد و از آنها برای حفظ اسکودتو حمایت می کند. مربی سابق بیانکونری و تیم ملی ایتالیا اذعان می کند که خودش را در ماسیمیلیانو آلگری می بیند و به او پیشنهاد می کند از سیمونه زاتزا حمایت کند.

این فصل نسبت به 4 فصل گذشته متعادل تر خواهد بود ، اما یوونتوس دوباره قهرمان خواهد شد.

" یووه مثل اژدهای هفت سر است ، شما دو سر را قطع میکنید ، پنج سر دیگر آن باقی خواهد ماند ، نمی توانید از شر آنها خلاص شوید "

" وای به آن هایی که فکر می کنند یوونتوس نمی تواند موفقیتش را تکرار کند. :worship: در واقع در آخرین ساعات پنجره ی نقل و انتقالات یوونتوس بازیکنان مهمی را به تورین آورده است "

" من آلگری را دوست دارم زیرا او کمی شبیه من است.سال گذشته او فصل پرباری را به ارمغان آورد ، با کمی [تلاش] بیشتر او می توانست لیگ قهرمانان را فتح کند ، سه گانه را کسب کند. روندت را حفظ کن ! "

" بازی لیگ قهرمانان دربرابر منچستر سیتی در زمان مناسبی برای یوونتوس رخ خواهد داد ، پیروزی در انگلستان برای یوونتوس می تواند معنی زیادی بدهد ، به خصوص از لحاظ روانی "

" یوونتوس وقتی که نفرات کاملش را در اوج در اختیار دارد از هیچ کس نباید بترسد ، آنها می توانند قهرمان لیگ قهرمان شوند "

" من زاتزا را دوست دارم ، او جوان است و هنوز می تواند بهتر شود. او وقتی برمی گردد و به دفاع کمک می کند ، مرا به یاد روبرتو باجو می اندازد "

" او همه ی خصوصیات فوق العاده شدن را دارد ، آلگری باید بریا تقویت روحیه ی او خوب کار کند و در زمان مناسب به او فرصت دهد "

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: